tisdag 1 mars 2011

Dansanimering eller Animerad dans

Marita och Topi "dansar" till slut! Efter att fullkomligt ha slitit mitt hår!!!...så gick det till slut att lägga in filmen i bloggen igen!
Vid animeringstillfället så hann Topi Marita och jag aldrig färdigställa vår fotoanimation efter fotograferingen. (Istället jobbade vi med vår collage-ler-tecknings-animation som vi alla tre har publicerat redan.)
Våra bilder i systemkameran blev för mörka och vi lyckades inte förstå varför, så därför använde vi till slut min lilla enkla kamera. Bildkvalitén blev ju därefter! Bara för att träna så har jag använt dem ändå. Publicerade foto-animationen i bloggen ett kort ögonblick igår, allt fungerade, skulle sedan redigera texten och lyckades då ta bort allt! Därefter började det stora trasslet! Gjorde om "filmen" typ 5ggr men lyckades inte lägga in den förrän nu. Inser att jag inte "publicerade" den då jag var i moviemaker-programmet utan "sparade projekt som", lade den på skrivbordet och skulle sedan browsa in den i bloggen vilket alltså inte gick...Ja, man lär sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar